biar aku menjadi penunggu

427 people follow this. Terbaru drama Biar Aku Jadi Penunggu yang akan bersiaran di Slot Akasia TV3 bermula Isnin minggu depan 26 Disember 2016.


Pin On Stories

Biar Aku Jadi Penunggu.

. December 26 2016. Tonton Drama Biar Aku Jadi Penunggu Full Episod Nampaknya sekali lagi aku ketinggalan drama adaptasi terbaru di Slot Akasia TV3 iaitu Biar Aku Jadi Penunggu. Daripada Wikipedia ensiklopedia bebas.

Iffat Hamani dan Afeef Adwan bersahabat sejak di bangku sekolah. Biar Aku Jadi Penunggu - Episode 16. About the TV Show.

Mengisahkan Ifaat Hamani Janna Nick yang sebenarnya menaruh perasaan terhadap Afeef Adwan Ashraf Muslim dalam diam dan berharap agar mereka dapat hidup dengan bahagia setelah Afeef pulang dari luar negara seperti mana yang dijanjikan olehnya. Posts Tagged Biar Aku Jadi Penunggu Biar Aku Jadi Penunggu Episod 28. Biar Aku Jadi Penunggu ialah sebuah novel 2013 oleh penulis novel Malaysia Arsha diterbitkan pada Jun 2013 oleh Kaki Novel.

Kadang-kadang rasa nak tengok aku tengok lah. Together-Gather at Viu Drama Anime. First Aired on.

Namun persahabatan yang terjalin disalah guna oleh Afeef apabila. Biar Aku Jadi Penunggu. A girl agrees to marry her childhood best friend when his mother demands that he ties the knot before furthering his studies overseas not.

Find books like Biar Aku Jadi Penunggu from the worlds largest community of readers. Biar Aku Jadi Penunggu ialah sebuah siri drama televisyen Malaysia 2016 arahan Micheal Ang dibintangi oleh Ashraf Muslim Janna Nick dan Nik Adam Mika. Drama yang ditayangkan di TV3 setiap Isnin - Khamis pukul 7 petang okay episod akhir dah Salam and hello.

Biar Aku Jadi Penunggu. Lakonan Mantap dan Hot diantara Ashraff Muslim dan Janna Nick yang pastinya boleh membuat anda menangis terkesan di. Tonton siri Drama Biar Aku Jadi Penunggu - Episod 5 dengan sarikata yang dibintangi oleh Asyraf Muslim dan Janna Nick di VIU.

Biar Aku Jadi Penunggu First Air Date. BIAR AKU JADI PENUNGGU. See more of Biar Aku Jadi Penunggu on Facebook.

Ifaat Hamani and Afeef Adwan are best friends since school days. Ibu Afeef meletakkan syarat sekiranya ingin s. 424 people like this.

Asek tertinggal aje aku ni kan. Macam ade yang tidak kena. Fresh new look redesigned programme hub richer content.

Namun perasaan keliru mula wujud dalam hati Ifaat apabila Afeef. Ia telah diadaptasikan sebagai sebuah siri drama oleh TV3 pada 2016. 28 episodes in 1 Seasons.

Sebab aku sendiri pun tak layan sangat cerita ni. Siri ini memulakan tayangan perdana di Slot Akasia TV3 bermula 26 Disember 2016 menggantikan 7 Hari Mencintaiku. Drama ini mula ditayangkan pada 26 Disember 2016 dan akan bersiaran sebanyak 28 episod.

Jika isu berterusan hubungi kami nyatakan id unik ini. Siri ini memulakan tayangan perdana di Slot Akasia TV3 bermula 26 Disember 2016 menggantikan 7 Hari Mencintaiku. Seorang gadis bersetuju untuk mengahwini sahabat baik masa kecilnya ketika ibunya menuntut agar dia mengikat tali perka Lebih.

Maaf entry ini bukan nak bercerita pasal drama Biar Aku Jadi Penunggu yang selalu duk tayang dekat TV3 tu. Biar Aku Jadi Penunggu ialah sebuah siri drama televisyen Malaysia 2016 arahan Micheal Ang dibintangi oleh Ashraf Muslim Janna Nick dan Nik Adam Mika. Sinopsis Biar Aku Jadi Penunggu.

FULL Biar Aku Jadi Penunggu Episod 16Afeef Adwan dan Iffat Hamani bersahabat baik sejak di bangku sekolah. Biar Aku Jadi Penunggu - Episod 25 sayangketatsendatpadat janna_nicker sephiamy. Goodreads members who liked Biar Aku Jadi Penunggu also liked.

Biar Aku Jadi Penunggu.


Pin On Artis Viral Malaysia


Tonton Drama Biar Aku Jadi Penunggu Full Episode Online Streaming Hd Majalah Online Biarakujadipenunggufullepisod To Online Streaming Episode Online Drama


I Don T Know How To Start This But One Thing For Sure I Can Tell You Guys That I Sayang Her So Much More Thn An Beautiful Hijab Beauty


Djs Cogan Cecan Potret Diri Gadis Mori Artis Kecil


Pin On Blog


Awak Sangat Nakal Ep 2 Drama Tonton Drama


Follow Me Nimisha Neha Fashion Stylish Girl Beauty Girl


Ukhtyfit81 Kaskus Guru Marah Lucu


Adamaya Ep 2 Video Adamayaep2tonton Dramaadamayafullepisod Drama Online Streaming Video


Azreen Sofia Drama Review Biar Aku Jadi Penunggu Drama Aku Reviews


Pin On Stories


Lawak Solo Ep 6 Watch Online Majalah Online Lawaksoloep6


Gambar Mungkin Berisi Satu Orang Atau Lebih


Pin On Ghaziya


Pin By Alfin Nadiya Istighfarin On O In 2022


Jomumum Gambar Wanita Melayu Cantik Wanita Kecantikan Gambar


Toms Of Maine Tthpste Whte Gel Mint Swt 4 700 Oz In 2021 Tom S Of Maine Gel Mint


Inong Aceh Di Instagram Manusia Hanya Bisa Merencana Tapi Saldo Yang Menentukan Repost Dari Rafh Hijab Chic Women How To Look Better


Kkubra Bbatuhan Kubat Future Fashion Fashion Instagram Photo

No comments for "biar aku menjadi penunggu"